Navigace

Obsah

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

  • 1. Název
    Obec Stožice
  • 2. Důvod a způsob založení
    Obec Stožice vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
    Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • 3. Organizační struktura
  • 4. Kontaktní spojení
    Stožice 63
    389 01 Vodňany
    Telefon: 383 383 387
    Mobilní telefon: 724190380
    E-mail: ucetni@stozice.cz
    E-mail: stozice@seznam.cz
    WWW: www.stozice.cz/
    ID Datové schránky: uxzb5bp
    • 4.1 Kontaktní poštovní adresa
      Stožice 63
      389 01 Vodňany
    • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Stožice 63
      389 01 Vodňany
    • 4.3 Úřední hodiny
      pondělí13:00 – 18:00
      středa10:00 – 15:00
    • 4.4 Telefonní čísla
      383 383 387
      724190380
    • 4.5 Adresa internetové stránky
      www.stozice.cz/
    • 4.6 Adresa podatelny

      Stožice 63

      389 01 Vodňany

       

    • 4.7 Elektronická adresa podatelny
      epodatelna@stozice.cz

      Další informace jsou na stránce podatelny.

    • 4.8 Datová schránka
      ID Datové schránky: uxzb5bp
  • 5. Případné platby lze poukázat
    Komerční banka: 4156450217/0100 (Komerční banka, a.s.)
    Česká národní banka: 94-1212291/0710, IBAN: CZ89 0710 0000 9400 0121 2291
  • 6. IČO
    48222623
  • 7. Plátce daně z přidané hodnoty
    Nejsme plátci DPH
  • 8. Dokumenty
  • 9. Žádosti o informace

    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

    • ústně – v kanceláři úřadu
    • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
      Obecní úřad Stožice
      Stožice 63
      389 01 Vodňany
    • e-mailem: ucetni@stozice.cz
       
    • elektronickým podáním: ucetni@stozice.cz
    • telefonicky na tel. čísle: 383 383 387

    Úřední hodiny

    pondělí 13:00 - 18:00
    středa 10:00 - 15:00

     

    Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

     

    Lhůty

    • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
    • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
    • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
    • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
    • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
    • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
    • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
    • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
    • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

    Termíny

    • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
    • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

    Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

    Kdo může o informaci požádat

    • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

    Kdo informaci poskytne

    • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

    Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

    • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
    • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

    Další omezení práva na informace

    • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
      1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
      2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
      3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
    • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
      1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
      2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
      3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
    • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
    • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
      1. probíhajícím trestním řízení,
      2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
      3. plnění úkolů zpravodajských služeb
      4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
      5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
      1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
      2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
      3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
      4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
      5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

    Jak se o informaci žádá

    Žádost o poskytnutí informace se podává

    1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
    2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

    Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

    Co musí písemná žádost obsahovat

    • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
    • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
    • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
    • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
    • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
    • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
      1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
      2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
      3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

    Jaký bude postup povinného subjektu

    • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
    • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
      1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
      2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
    • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

    Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

    • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

    Komu se odvolání posílá

    • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

    Kdo o odvolání rozhodne

    • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
    • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
    • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 10. Příjem podání a podnětů
    Podatelna
  • 11. Předpisy
    • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

      Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
        (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
        (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
        (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
      • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
      • zákon č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • Platné obecně závazné vyhlášky
      • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce jsou k dispozici na obecním úřadě
    • 11.2 Vydané právní předpisy

      Obec Stožice vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
      Úřední deska, Sbírka právních předpisů

  • 12. Úhrady za poskytování informací
    • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
      Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
    • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
      Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13. Licenční smlouvy
    • 13.1 Vzory licenčních smluv
      Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
    • 13.2 Výhradní licence
      V současné době nejsou pro Obec Stožice poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • 14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb za rok 2020 Staženo: 222x | Datum vložení: 21.11.2023

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2018 Staženo: 483x | Datum vložení: 21.11.2023

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2019 Staženo: 308x | Datum vložení: 28.01.2020

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2021 Staženo: 188x | Datum vložení: 21.11.2023

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2022 Staženo: 112x | Datum vložení: 21.11.2023

    Výroční zpráva dle zákona 106/1999 za rok 2023 Staženo: 6x | Datum vložení: 28.02.2024

  • Poskytnuté informace

    7/2023 Obec obdržela žádost o poskytuní informace 5.10.2023

    žádost poskytnutí informace Zápis z jednání zastupitelstva 25.9.2023 anonymizovaná.pdf (119.12 kB)

    Obec odpověděla 9.10.2023

    žádost poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup zápis z jednání zastupitelstva obce 9.10.2023.anonymizovaná.pdf (328.02 kB)

    Poskytnutá informace - zápis z jednání ZO 25.9.2023

    Zápis 52023 anonymizovaný.pdf (419.52 kB)

    6/2023 Obec obdržela žádost o poskytnutí informace 20.7.2023

    Žádost o poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

    Upřesnění žádosti : elektronické zaslání schváleného a ověřeného zápisu (zasedání zastupitelstva obce Stožice ze dne 28.6.2023) a zveřejnění zápisu zastupitelstva, tedy poskytnuté informace umožňující dálkový přístup. Zaslání termínu a místa zveřejnění požadované informace.

    Obec odpověděla 21.7..2023 - poskytnutá informace přílohou v plném znění

    anonymizovaná odpověď žádost poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup zápis z jednání zastupitelstva obce 28.6.2023.docx (4).pdf (319.34 kB)

     Zápis 42023.pdf (213.5 kB)

     

    5/2023 Obec obdržela žádost o poskytnutí iformace 12.4.2023

    Žádost o poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

    Upřesnění žádosti : elektronické zaslání schváleného a ověřeného zápisu (zasedání zastupitelstva obce Stožice ze dne 27.3.2023) a zveřejnění zápisu zastupitelstva, tedy poskytnuté informace umožňující dálkový přístup. Zaslání termínu a místa zveřejnění požadované informace.

    Obec odpověděla 13.4.2023 - poskytnutá informace přílohou v plném znění

     Poskytnutí informace anonymizovaná - zápis 27.3.2023 (2).pdf (240.02 kB)

     Zápis 27.3.2023 - poskytnutá informace anonymizovaný(1).pdf (1.15 MB)

     

    Obec obdržela Rozhodnutí o stížnosti od JČ kraje 29.3.2023

    Rozhodnutí o stížnosti- přikázání vyřízení Anonymizovaná.pdf (150.17 kB)

    Obec vyřídila stížnost 12.4.2023

    Poskytnutí informace - podrobný rozpis rozpočtu.12.4. anonymizovaný.pdf (206.3 kB)

    Prvotní rozpis rozpočtu obce Stožice pro rok 2023 12.4.2023.pdf (2.96 MB)

     

    4/2023 Obec obdržela žádost o poskytnutí informace 3.3.2023 - přílohou v plném znění

    žádost poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup Cestovné (2).docx.pdf (270.23 kB)

    Obec odpověděla 16.3.2023 - přílohou v plném znění

    Cestovné starosta - odpověd..pdf (370.95 kB)

     

    3/2023 Obec obdržela žádost o poskytutí informace 10.2.2023 - přílohou v plném znění

    žádost poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup zápis z jednání zastupitelstva obce 30.1.2023 (1).pdf (244.35 kB)

    Obec odpověděla 23.2.2023 - přílohou v plném znění

    Odpověd na žádost poskytnutí informace a zveřejnění poskytnuté informace umožňující dálkový přístup zápis z jednání zastupitelstva obce 30.1.2023 .docx.pdf  (318.51 kB)

    Poskytnutá informace je přílohou 

    Zápis -poskytnutá informace.pdf (181 kB)

     

    2/2023 Obec obdržela žádost 19.1.2023

    I nadále požaduji, jako zastupitel obce Stožice o podrobné informace, dle paragrafů položek, seskupení položek, podseskupení položek, dle skupin, oddílů, pododdílů a paragrafů, které povede k základní skladbě plánovaných položek rozpočtu . Tyto informace požaduji zaslat písemně, nikoli k nahlédnutí. Tímto nikterak neodmítám výklad paní ing. Šíslové, poté co mi bude doručena požadovaná informace.

    Obec odpověděla  3.2.2023

    Podrobný rozpočet anonymizovaný.pdf (203.29 kB)

    Obec dodatečně doplnila 15.3.2023

    Podrobný rozpočet. odpověď anonymizovaný.pdf (308.46 kB)

    v příloze Podrobný rozpočet na rok 2023.pdf (2.68 MB)

     

    1/2023 Obec obdržela žádost 16.1.2023 o poskytnutí informace - zaslání vnitřní směrnice

    Žádost o zaslání vnitřní směrnice.pdf (165.8 kB)

    Obec odpověděla 1.2.2023

    Odpověď vnitřní směrnice.pdf (153.76 kB)

    Poskytnutá informace

    Vnitřní směrnice 1-2017 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu anonymizováno.pdf (1.44 MB)

     

    Obec obdržela žádost o poskytnutí informace 11.12.2022

    Zasílám požadavek k zaslání podrobného finančního rozpisu k v příloze zaslaným položkám seskupených dle paragrafů. Kdy bude každá celá finanční položka rozepsána k plánovaným návrhům rozpočtu. Tedy, aby se navrhovaná celková částka každého paragrafu shodovala s položkově odůvodněným plánovaným návrhem výdajů pro rok 2023.

    Obec odpověděla 9.1.2023

     uveřejnění rozpočet.docx.pdf (453.47 kB)

     

     

    Žádost ze dne 19.8.2019

    Žadatel požadoval poskytnutí informací, zda obec spolupracovala s firmami Domistav CZ a.s. a DOMISTAV HK s.r.o. 

    Obec poskytla žadateli odpověď, že s těmito subjekty obec nikdy nespolupracovala.

     

    Žádost ze dne 29.11.2018

    Firma Fineliner z.s. žádala o poskytnutí informací formou dotazníku týkajícího se kastračního programu koček. 

    Vyplněný dotazník byl zaslán dne 10.12.2018. K nahlédnutí na obecním úřadě. 

  • Popisy úkonů orgánu veřejné moci - životní situace

    Návody pro řešení životních situací na portal.gov.cz

    Portál veřejné správy ČR
    Ministerstvo vnitra
    Ministerstvo zemědělství
    Ministerstvo kultury
    Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Formuláře
    Formuláře
  • Opravné prostředky

    Co když orgán žádosti nevyhoví

    Odvolání

    • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
    • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
    • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
    • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

    Stížnost

    • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
      1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
      2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
      3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
      4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
    • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
    • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
      1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
      2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
    • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
    • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
    Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.